מעקבים

בניגוד למה שניתן היה לחשוב, מעקבים לא מתרחשים אך ורק בסרטי פעולה הוליוודיים. למעשה, פעולות כאלה מתבצעות בכל רחבי העולם על בסיס יומיומי. המעקבים מתבצעים ממש כפי שניתן היה לדמיין אותם- תצפיות על אנשים, האזנות סתר ועוד.

האם המקרה מתאים לביצוע מעקב?

לפני שמחליטים לבצע פעולה של מעקב על אדם מסוים, חשוב לברר האם המקרה אכן מתאים למעקב. לצורך כך, כדאי לפנות אל שירותי משרד חקירות ותיק ובעל ניסיון בתחום, אשר החוקרים הפרטיים שעובדים בו יוכלו לעשות שימוש בידע ובניסיון שרכשו עם השנים על מנת להכריע בסוגיה. לעיתים, לאחר שהחוקר מבין את המקרה ואת האדם המועמד לביצוע מעקב, הוא מסיק כי אין טעם בביצוע פעולה זו, או שהיא אינה אפשרית מבחינה פרקטית. לצורך קבלת ייעוץ מקצועי, תוכלו לפנות אל שירות "חוקר פרטי".
מקרים בהם מבוצעים בדרך כלל מעקבים הינם מקרים של מעקב עסקי אחר אדם העובד בחברה מתחרה, או אחר אדם המועסק בחברה אשר קיים חשד כי הוא אינו אמין; מעקב של הורים אחרי בני נוער כדי לגלות האם הם עושים דבר מה שעלול להזיק להם; מעקבים בגידות לצורך אימות דברי בן או בת הזוג ועוד.

כיצד מתבצע המעקב?

מעקב מתבצע באמצעים שונים, כאשר המשותף בין כולם הינו הניסיון לשמור על פרופיל נמוך ככל הניתן כדי שלא לעורר חשד אצל האובייקט עליו מבוצע המעקב. במסגרת זו, מציבים אמצעים שונים כגון מצלמות ארוכות טווח אשר יכולות לצלם את מושא המעקב מרחוק, מכשירים שיכולים להקליט קולות ממרחק רב ועוד. במידה והמעקב מתבצע בשעות החשיכה, ניתן לעשות שימוש גם באמצעים שונים לראיית לילה.

האם המעקב הוא חוקי?

כפי שנאמר, מעקבים בגידות ומעקבים אחרים מתבצעים מדי יום ביומו. האם הם חוקיים? החוק מתיר מעקב, כל עוד הוא אינו משלב פגיעה בפרטיות או פלישה אל המרחב האישי. לכן, כדאי לפנות אל משרד חקירות מקצועי אשר יוכל לבצע אך ורק פעולות חוקיות על מנת לבצע מעקב מקיף שיביא תועלת מקסימלית. לקבלת מידע נוסף, תוכלו לפנות אל "חוקר פרטי" – שירות אונליין המאפשר לך למצוא חוקר פרטי בצורה דיסקרטית.

למידע נוסף וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים