למי מיועדות חקירות פרטיות

קיימים מקרים מסוגים שונים בחיים בהם קיים צורך לפנות אל שירותיו של חוקר פרטי לצורך ביצוע חקירה מקיפה. מדובר במקרים מגוונים מאוד מכל תחומי החיים. רבים מן הנושאים הללו רגישים מאוד, ויש להם השפעה גדולה על חיינו. בכל מקרה שהוא, התוצאות שתניב החקירה יוכלו לשמש כראיה בבית משפט, ויוכלו לסייע ללקוח של החוקר הפרטי להשיב את הסדר על כנו. באילו מקרים יש צורך בחקירה?

חשדות בתוך המשפחה

רבים פונים למשרדי חקירות פרטיות בשל בעיות של חוסר אמינות בתוך המשפחה. במקרה הקלאסי הינו חשדות בחיי הנישואין, אך זהו אינו המקרה היחיד- גם הורים למתבגרים שחושדים שילדיהם משקרים להם בנוגע למעשיהם יוכלו להפיק תועלת מחקירה פרטית.

אמינות במקום העבודה

מנהלים רבים פונים לשירותי חוקר פרטי כיוון שהם רוצים לאמת את דבריו של מי מהעובדים שלהם. הדבר נכון הן כאשר מעוניינים למצוא עובד שיאייש משרה בכירה בחברה ורוצים לברר את מירב הפרטים אודות המועמדים, והן כאשר יש עובד קיים שיש ספק בנוגע לאמינותו.

איתור אנשים

לעיתים אנשים נעלמים כלא היו, ובדרך כלל יש לכך סיבה מסוימת. אחת מן הסיבות הנפוצות ביותר להיעלמות פתאומית של אדם היא כיוון שקיים חוב שהוא אינו מעוניין לשלם. במקרים כאלה, חקירה פרטית עשויה לסייע לאיתור אותו אדם בכל מקום בעולם, כך שניתן יהיה ליצור איתו קשר או לתבוע אותו ולוודא כי יחזיר את אשר הוא חייב.

מקרים בהם אין צורך בחקירה פרטית

חשוב לזכור כי חקירות פרטיות הינן אמצעים קיצוניים יחסית, ולא כדאי לנקוט בהם אלא אם יש צורך בהוכחות חותכות. ריבים קטנים בתוך המשפחה, גם אם הם מאוד מעיקים, עדיף לפתור בדרכי תקשורת בין בני המשפחה, ולא לפנות ישירות אל שירותיו של משרד חקירות.

אם החלטתם לפנות לדרך של חקירה פרטית, תוכלו לפנות אל "חוקר פרטי" – משרד חקירות. המשרד מספק שירותי חקירות מכל הסוגים, תוך שימוש בידע ובניסיון שנצבר במשך שנים רבות ובמיטב האמצעים הטכנולוגיים לביצוע מעקבים דיסקרטיים לחלוטין. "חוקר פרטי" הינו משרד הפועל תחת רישיון, וכל הפעולות המבוצעות על ידיו הינן חוקיות וקבילות כראיה משפטית.

למידע נוסף וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים