חשוב לדעת על חקירות פרטיות

שוקלים לפנות אל שירותיו של משרד חקירות על מנת לגלות מידע קריטי מסוים? להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון טרם התחלת החקירה.

האם יש צורך בחקירה פרטית?

למרות שחקירות פרטיות הינן נפוצות למדי בארץ, חשוב להבין שפנייה למשרד חקירות אינה צעד שגרתי. טרם קבלת החלטה כזו, יש לשקול היטב האם לא ייתכנו אופציות אחרות. למשל, במקרה של יחסים בין בני זוג בהם קיים חשד לבגידה, לעיתים ניתן לפתור את העניין על ידי טיפול זוגי ותקשורת פתוחה בין בני הזוג- כך שניתן יהיה לסיים את המקרה ללא צורך בחקירה פרטית שעלולה להביא לכדי פיצוץ.
עם זאת, קיימים גם מקרים בהם הצורך בפנייה לשירותי חקירות פרטיות הינו מובהק- למשל, במקרה בו אדם בעל חוב נעלם מבלי להשיב את אשר הוא חייב, או במקרים בהם יש צורך לאסוף מידע אישי אודות מועמד שעומד לאייש משרה בכירה מאוד בחברה.

בחירת המשרד המתאים

בחירת משרד חקירות מתאים אינה עניין של מה בכך. חשוב מאוד להבין שלא כל אחד מוסמך לבצע חקירות פרטיות- החוק מתיר זאת אך ורק למי שקיבל רישיון רשמי של משרד המשפטים. אחרת, גם אם החקירה תהיה מוצלחת ומקצועית לא תהיה לה כל משמעות שהיא, וזאת כיוון שהתוצאות שהתקבלו לא יוכלו לשמש כראיה משפטית. לצערנו, קיימים בתחום גם מתחזים- לכן, מומלץ לברר קודם אודות הרישיון של המשרד שאל שירותיו אתם שוקלים לפנות.

יש לציין כי משמעותו של הרישיון היא הרבה מעבר לחוקית- הרישיון מתקבל רק אחרי שנים של הסמכות והתנסויות בתחום, כך שמשרד חקירות מורשה הוא בהכרח גם מקצועי ומנוסה יותר ביחס למשרד ללא רישיון.

כדי להיות בטוחים שהחקירה אכן תוכל להניב תוצאות משמעותיות, ניתן לפנות אל שירותי "חוקר פרטי" – משרד חקירות. למשרד שפע של ידע וניסיון בתחומים שונים של חקירות, אישיים ועסקיים כאחד. עובדי המשרד שמים דגש על מתן יחס אישי והתאמת חקירה ספציפית עבור כל אחד מן המקרים, כך שיתקבלו תוצאות משמעותיות תוך זמן קצר שיוכלו לשמש כראיה משפטית ולסייע ללקוח להחזיר את חייו האישיים או העסקיים אל מסלולם היציב.

למידע נוסף וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים